ZGŁOŚ USZKODZONĄ PACZKĘ

ask.svg

CO JEŚLI PACZKA JEST USZKODZONA?

Jeśli paczka jest uszkodzona należy to jak najszybciej zgłosić. W przypadku uszkodzenia widocznego przy odbiorze, najlepiej sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia widocznego po odbiorze, należy zgłosić to do nas poprzez formularz w ciągu 14 dni.

ask.svg

USZKODZENIE WIDOCZNE PRZY ODBIORZE

Jeśli uszkodzenie jest widoczne przy odbiorze warto sprawdzić zawartość paczki jeszcze w obecności kuriera. Kurier ma obowiązek na żądanie klienta poczekać na sprawdzenie przesyłki. Jeśli zostanie stwierdzone uszkodzenie zawartości, należy wspólnie z kurierem sporządzić protokół szkody. W paczkomacie InPost istnieje możliwość zgłoszenia szkody podczas odbioru przesyłki.

ask.svg

USZKODZENIE WIDOCZNE PO ODBIORZE

Jeśli uszkodzenie przesyłki lub jej zawartości jest widoczne dopiero po odbiorze należy to zgłosić do nas w ciągu 7 dni od odbioru poprzez formularz zgłoszeniowy. Postaramy się rozwiązać problem w porozumieniu z przewoźnikiem dostarczającym przesyłkę.

refresh.svg

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?

  • Dobrze zabezpiecz produkt, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
  • Umieść produkt w naszym lub innym kartonie/kopercie.
  • Dokładnie zaklej taśmą.
  • Zaadresuj: Trena Sp. z o.o. ul. Ceramiczna 7, 05-850 Ołtarzew.

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, zachęcamy do zalogowania się - usprawni to proces reklamacyjny. Jeśli nie posiadasz, wypełnij poniższy formularz ręcznie.

DANE OSOBOWE:

Telefon komórkowy prosimy wpisywać bez numeru kierunkowego

SZCZEGÓŁY REKLAMACJI:

ask.svg

Załącz niezbędne pliki do dochodzenia odszkodowania w procesie reklamacyjnym.
Zdjęcia przedstawiające uszkodzenie paczki lub produktów w paczce, skan lub zdjęcie protokołu szkody jeśli został spisany z przewoźnikiem.

Dodaj kolejny plik

Z listy produktów Twojego zamówienia, wybierz produkt/y, które uległy zniszczeniu.

Dodaj kolejny produkt