NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ / RĘKOJMIA / GWARANCJA

ask.svg

NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

Niezgodność towaru z umową występuje, gdy towar posiada wadę fizyczną (np. jest uszkodzony), jest niekompletny lub niezgodny z opisem produktu.

ask.svg

RĘKOJMIA

Każdy klient w ramach rękojmi może zgłosić reklamację w terminie do dwóch lat od daty zakupu towaru. Rękojmia dotyczy tylko klientów indywidualnych.

ask.svg

GWARANCJA

Każdy klient w ramach gwarancji może zgłosić reklamację poprzez formularz reklamacyjny. Klientów firmowych obejmuje wyłącznie gwarancja.

refresh.svg

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?

  • Dobrze zabezpiecz produkt, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
  • Umieść produkt w naszym lub innym kartonie/kopercie.
  • Dokładnie zaklej taśmą.
  • Zaadresuj: Trena Sp. z o.o. ul. Ceramiczna 7, 05-850 Ołtarzew.

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, zachęcamy do zalogowania się - usprawni to proces reklamacyjny. Jeśli nie posiadasz, wypełnij poniższy formularz ręcznie.

DANE OSOBOWE:

Telefon komórkowy prosimy wpisywać bez numeru kierunkowego

SZCZEGÓŁY REKLAMACJI:

ask.svg

Dodaj kolejny produkt

Dodaj kolejny plik