Reklamacje

Jeżeli chcesz złożyć reklamację wypełnij poniższy formularz.

REKLAMACJE

Sprzedający ponosi odpowiedziałność przez dwa lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 roku i pozostałymi stosownymi przepisami prawa

Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie na adres email: reklamacje@trena.pl lub listownie: Trena Sp. z o.o., 05-850 Ołtarzew, ul. Ceramiczna 7, przy wykorzystaniu odpowiedniego formularza:

Formularz reklamacyjny

W razie stwierdzenia widocznych uszkodzeń paczki podczas dostawy prosimy sporządzić formularz raklamacyjny, który posiada pracownik przewoźnika. Pracownik firmy dostarczającej przesyłkę jest zobowiązany poczekać podczas sprawdzania przesyłki oraz do spisania odpowiedniego formularza reklamacyjnego wraz z klientem.

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zawiadomienia o jej wystąpieniu oraz w razie konieczności po otrzymaniu reklamowanego produktu, do którego odesłania zobowiązany jest klient po wcześniejszym kontakcie z Działem Obsługi Klienta i według przekazanych instrukcji na adres: Trena Sp. z o.o., 05-850 Ołtarzew, ul. Ceramiczna 7.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie wymieniony i przesłany do klienta lub zostaną zwrócone pieniądze w terminie 14 dni.

W przypadku kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie po wcześniejszym ustaleniu sprzedawca odeśle towar do klienta na jego koszt.

Reklamacje są rozpatrywane na podstawie dołączonego do przesyłki formularza reklamacyjnego, paragonu lub faktury VAT.

ZWROT TOWARU / ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki bez podania przyczyny. Klient zobowiązany jest do przesłania na piśmie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość wraz z nienaruszonym towarem (w szczególności nieotwartym opakowaniem).

Formularz zwrotu

Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie do 14 dni od daty wpłynięcia pisma i towaru do sprzedawcy. Wyjątkiem jest sprzedaż, na którą została wystawiona faktura VAT, kiedy to zwrot pieniędzy nastąpi 14 dni po wpłynięciu do sprzedawcy podpisanej przez kupującego korygującej faktury VAT.

Zgłoszenie reklamacji lub odstąpienia od umowy

a

Najczęściej zadawane pytania

  • Otrzymałem nie ten produkt, który zamawiałem. Jak go wymienić?

    Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, zgłoś to do nas korzystając z formularza „Niezgodność towaru z umową”. Poprosimy Cię wtedy o odesłanie do nas produktu i wymienimy go, jeśli będzie dostępny.

  • Brakuje produktu w przysłanej paczce. Co mam zrobić?

    Jeśli otrzymałeś niekompletne zamówienie, zgłoś to do nas poprzez formularz „Niezgodność towaru z umową”. Jeśli brakujący produkt będzie dostępny, wyślemy go do Ciebie.

  • Odebrałem już paczkę od kuriera ale okazało się, że produkt jest uszkodzony.

    Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony, zgłoś to do nas poprzez formularz „Zgłoś uszkodzoną paczkę”. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony na nowy.

  • Nie było mnie w domu podczas dostawy. Co mam zrobić?

    Skontaktuj się z Działem Reklamacji, który jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, napisz email na adres: reklamacje@trena.pl lub zadzwoń pod numer tel.: 22 690 05 65. Zawsze chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

  • Jeszcze nie dostałem swojej przesyłki pomimo, że deklarowany czas dostawy minął.

    W wyjątkowych sytuacjach, na przykład w okresie przedświątecznym, zdarza się że dostawa trwa dłużej niż jej deklarowany czas. W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Reklamacji, email: reklamacje@trena.pl tel.: 22 690 05 65, Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.

  • Jaki jest czas oczekiwania zwrotu pięniędzy na moje konto?

    Pieniądze zostaną zwrócone na konto maksymalnie w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia do nas formularza i zwracanego towaru. Jeśli chodzi o sprzedaż, na którą została wystawiona faktura VAT zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia do nas podpisanej przez klienta korygującej faktury VAT.

  • Co w przypadku gdy nie można zlokalizować przesyłki?

    W razie problemów ze zlokalizowaniem przesyłki zapraszamy do kontaktu z Działem Reklamacji, mail: reklamacje@trena.pl tel.: 22 690 05 65. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania i pomożemy zlokalizować paczkę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.

  • Otrzymałem niekompletny produkt, co mam zrobić?

    Jeśli otrzymałeś niekompletny produkt zgłoś to do nas poprzez formularz „Niezgodność towaru z umową”. Jeśli brakujący produkt będzie dostępny, wyślemy go do Ciebie.